- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
- Home
- New in
- Heren
- Dames
-
Merken
- Alle Merken
- Top Merken
- Onze Selectie
-
Collecties
- adidas Originals Campus
- adidas Orignals Gazelle
- adidas Originals Handball
- adidas Originals Samba
- adidas Originals Stan Smith
- Birkenstock Boston
- Clarks Originals Wallabee
- Converse Chuck 70s
- Converse One Star
- Jordan 1
- New Balance 'Made in UK'
- New Balance 'Made in USA'
- New Balance 1906R
- New Balance 327
- New Balance 550
- New Balance 9060
- New Balance 990
- Nike ACG
- Nike Air Force 1
- Nike Air Max 1
- Nike Air Max 95
- Nike Cortez
- Nike Dunk
- Reebok Club C
- Salomon XT-6
- Vans Old Skool
- Offers
- Klantenservice
- Mijn Account
- Blog
- Traceer mijn bestelling
- Amsterdam Store
- Wishlist
Klarna
Klarna - Betaal achteraf
- Betaal na 30 dagen zonder extra kosten
- Geen account benodigd
- Geen krediet aanvraag
- Ontvang een bestelling voor betaling
- Klarna stuurt per e-mail betalingsinstructies
- Shop nu, betaal later
Over Klarna
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties binnen Europa en is een toonaangevende alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele check-out oplossing. Klanten hoeven alleen nodige informatie te verstrekken om een aankoop te voltooien.
De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor de klant. Het is heel eenvoudig om te winkelen per smartphone.
In 2005 werd Klarna opgericht. In 2014 bundelde het bedrijf haar krachten met SOFORT en vormen zij samen de Klarna Group, de toonaangevende alternatieve betalingsprovider. De organisatie bestaat uit 1200 medewerkers op 18 verschillende markten en zij bedienen 35 miljoen consumenten en werken samen met 50 000 online verkopers.
Nieuwe betaalmethode
Wij zijn momenteel onze betaalmethodes aan het uittesten en hopen dat daaruit een positieve uitslag komt en goed nieuws voor al onze klanten. Zie Klarna als onderdeel van je check-out. Wees niet ongerust, wij werken samen met Klarna om jou een betere online winkelervaring te bieden op de website sizeofficial.nl
Klarna biedt de mogelijkheid om te betalen na levering, na 30 dagen voltooi je op je gemak de betaling zonder dat daar extra kosten bij komen kijken. Op deze wijze proberen wij het plaatsen van orders op sizeofficial.nl te optimaliseren en door een simpele check-out. Wanneer een bestelling is ontvangen betaal je eenvoudig door middel van Klarna's betaalinstructies per mail.
-
Hoe werkt het?
- Klarna heeft het online shoppen makkelijker gemaakt met een snelle registratie/afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je smartphone en op een vlotte wijze betalen.
-
Wat zijn de betaalopties?
- Betalen vindt plaats na levering, maar het is altijd mogelijk om te betalen met creditcard, pinpas of PayPal, de betaaloptties worden getoond op de betaalpagina tijdens de check-out. Wanneer je kiest voor 'betaal na lever' heb je de mogelijkheid te betalen per credit-card of pinpas binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
-
Hoe werkt achteraf betalen?
- Zodra de bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betaalinstructies van Klarna. Vanaf dat moment heb je 30 dagen om de betaling te voldoen per creditcard of debitcard, zonder extra kosten.
Overall FAQs
-
Q1. Wie is Klarna?
- Klarna is een Zweedse betaaldienst die end-to-end verantwoordelijkheid neemt voor een betaling. Het ondersteunt 35 miljoen consumenten wereldwijd in ruim 50.000 online winkels en is erg veilig om te gebruiken.
-
Q2. Ik ben gevraagd naar de Klarna site te gaan, klopt dit?
- Zowel sizeofficial, als Klarna zullen geen krediet check doen dat impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenaamde niet geregistreerde navraag doet. Dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
-
Q3. Is er sprake van een kredietcheck?
- Zowel sizeofficial, als Klarna zullen geen krediet check doen dat impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenaamde niet geregistreerde navraag doet. Dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
Meer FAQS
-
Hoe ontvang ik mijn factuur?
- Wanneer je kiest om achter te betalen, verstuurt Klarna jou een e-mail met de betaalinstructies en een link. Vul simpelweg jouw factuurnummer in op de betaalpagina en volg de instructies. Geen factuurnummer bij de hand, Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team.
-
Welke gegevens moet ik geven wanener ik een aankoop verricht?
- Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je mobiele nummer en e-mailadres te gebruiken. Het mobiele nummer is vereist in geval dat Klarna contact dient op te nemen. Alle facturen worden naar het e-mailadres verstuurd. Het is erg belangrijk om correcte persoonlijke details te verschaffen, omdat anders de betaalinformatie wellicht niet ontvangen wordt en je dan aansprakelijk bent voor eventuele verhogingen of incasso kosten.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden met Klarna?
- Het is mogelijk om te betalen met pinpas of creditcard (Visa/Mastercard/American Express) direct na de check out of kies voor onze Pay After Delivery betaaloptie. Met deze optie kan een bestelling achteraf worden betaald na het ontvangen van een bestelling per pinpas of creditcard.
-
Hoe werkt de betaalpagina?
- Ga naar Klarna’s betaalpagina wanneer je de producten ontvangen hebt en het factuur wilt betalen. Log in met een factuurnummer (die per e-mail is ontvangen) en het e-mailadres dat is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. Neem contact op met Klarna’s Customer Service team wanneer je het factuurnummer niet meer hebt.
-
Ik heb geen e-mail ontvangen met factuur/betaalinformatie, wat nu?
- Gelieve contact op nemen met Klarna’s Customer Service team. Zij zullen je verder assisteren in het betaalproces.
-
Kan ik mijn vervaldatum uitstellen?
- Neem contact op met Klarna’s Customer Service team om de mogelijkheden te bespreken en eventuee de vervaldatum uit te stellen.
-
Kan mijn bezorging ook naar een ander adres worden verstuurd dan het factuuradres?
- Ja. Wanneer je Klarna selecteert als betaaloptie, kan je kiezen om de bestelling naar een ander adres te versturen dan het factuuradres. Tijdens de check-out kies je de optie om een ander bezorgadres in te vullen.
-
Is mijn betaling ontvangen?
- Nadat de betaling is ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat is gebruikt voor de bestelling. Gelieve contact op nemen met Klarna’s Customer Service team wanneer de betaling is voldaan, maar geen bevestiging hebt ontvangen.
-
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
- Neem contact op met het size? customer service team als je producten wilt retourneren of een bestelling wilt annuleren.
-
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoelang duurt een terugbetaling?
- Bij het annuleren of na retour verwerking van een order, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen op rekening waarmee is betaald.
-
Wat gebeurt er met d openstaande betaling ndat ik producten heb geretourneerd?
- Wanneer sizeofficial een retournering (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen, wordt er een nieuw factuur verstuurd. Bij een volledige retournering wordt de factuur gesloten.
-
Ik heb een factuur ontvangen, maar de bestelling nog niet?
- De betaling hoeft niet te worden voldaan totdat de bestelling is ontvangen. Wij raden je aan contact op te nemen met sizeofficial customer service om de status van de bestelling te achterhalen. Neem daarnaast gerust contact op met Klarna’s Customer Service team, zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen.
-
Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde bankrekening als waarmee is betaald.
-
Heb je vragen met betrekking tot betalen?
- Wij hebben het eenvoudiger gemaakt om een bestelling te plaatsen met de fast check out. Op deze manier kan je via smartphone bestellen en op een makkelijkere manier betalen.
-
Heb je vragen met betrekking tot betalen?
- Neem contact met ons op via https://www.klarna.com/uk/customer-service of bel Klarna’s Customer Service.
Geopend 7 dagen per week
Maandag - Vrijdag 9.00 - 21.00
Zaterdag - Zondag 9.00 - 18.00
0808 189 3333
020 300 50 833
- Neem contact met ons op via https://www.klarna.com/uk/customer-service of bel Klarna’s Customer Service.
Inschrijven nieuwsbrief
Bezoek onze bedrijfspagina www.jdplc.com Copyright © 2024 size?, Alle rechten voorbehouden