- Verspreid de kosten over 3 gelijke termijnen.
- Het heeft geen invloed op je kredietstatus.
- Geen rente en geen kosten.
- Selecteer een artikel die je van size? wilt kopen, voeg het toe aan je winkelmandje en ga naar de kassa..
- Klik bij de kassa op de knop 'Betalen in 3 delen'. Plaats je bestelling en deze wordt verzonden zoals je gewend bent.
- Betaal in 3 gelijke termijnen - de eerste wanneer je je bestelling koopt, de tweede 30 dagen later en de derde 60 dagen later.
- Heb je iets in de winkel gezien dat je in 3 termijnen wilt betalen met Klarna? Download de Klarna app.
- Zodra je hebt gekozen wat je wilt, ga je naar je account in de app en klik je op 'Klarna in de winkel'.
- Registreer je om een QR code te ontvangen. Wanneer je klaar bent om te betalen, toon je je QR code aan de kassa.
- Vervolgens kun je je aankoop controleren en aan de kassa afrekenen met Klarna.
- Zodra dit is bevestigd, ben je klaar! En kan je de winkel verlaten.
- Je moet 18 jaar of ouder zijn
- Een geldig mobiel nummer en e-maildres hebben
- Een Nederlands woonadres
- Een Nederlandse bankrekening met een goede kredietgeschiedenis
- Een creditcard/debetkaart die 60 dagen geldig is vanaf de aankoopdatum
- Alles afgevinkt? Geweldig! Het is echt zo eenvoudig.
Veelgestelde vragen
Hoe werkt Betaal in 3 delen?
Klarna Betaal in 3 delen betekent dat je nu de kosten van je size? aankoop kunt spreiden over 3 gelijke betalingen. De betaling van elke termijn wordt automatisch geïncasseerd van de bankpas of creditcard die je bij het afrekenen hebt gebruikt. Je eerste termijn wordt geïncasseerd wanneer je bestelling door size? is goedgekeurd en de termijnen 2 en 3 worden respectievelijk 30 en 60 dagen later in rekening gebracht.
Hoe kan ik mijn kansen vergroten om geaccepteerd te worden voor Betaal in 3 delen?
Klarna is een betaalservice van een derde partij en om die reden hebben wij geen invloed op de beslissingen die door deze betaalservice worden gemaakt. Als je niet wordt geaccepteerd door Klarna, kun je rechtstreeks contact met hun opnemen, wij kunnen je helaas niet verder helpen. Ga naar hun Klantenservice voor een Live Chat of bel 020 300 50833.
Wordt er een kredietcheck met betrekking tot mij verricht?
Klarna kan een 'soft' kredietonderzoek uitvoeren die geen invloed heeft op de kredietscore van de klant en die alleen zichtbaar is in uw kredietdossier voor u en Klarna. Klarna deelt uw gegevens wel met kredietbureaus, dus te late betalingen kunnen invloed hebben op uw kredietscore.
Wat zijn mijn betaalopties met Klarna?
Als je ervoor kiest om later te betalen met Klarna door gebruik te maken van het renteloze kredietproduct, waarmee je nu kunt kopen en tot 30 dagen de tijd hebt om te betalen, dan kun je je goederen betalen met een creditcard of bankpas.
Zijn mijn betalingsgegevens veilig?
Zijn mijn betalingsgegevens veilig? Ja. Als u voor Betaal Achteraf heeft gekozen, stuurt Klarna u een e-mail met meer informatie over hoe u kunt betalen. In de e-mail vindt u een link naar de betaalsite van Klarna, waar u uw betaling aan Klarna kunt voldoen met uw betaalpas of via een bankoverschrijving.
Wat gebeurt er met mijn factuur als ik de goederen heb geretourneerd?
Als je een gedeelte hebt geretourneerd, ontvang je een aangepast factuur zodra size? deze heeft ontvangen. Bij een volledige retourzending wordt je factuur gesloten zodra deze is binnengekomen.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Zodra de winkel je annulering of je retourzending heeft geregistreerd, storten we het saldo terug op je rekening of verwerken we een terugbetaling. Dit wordt meestal binnen de komende 5 werkdagen afgehandeld.
Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn factuur-/betalingsgegevens.
Je kunt inloggen op de Klarna app of op Klarna waar je al je informatie over je bestellingen en betalingsschema's kunt vinden.
Heeft Klarna invloed op mijn kredietscore?
Klarna kan een 'soft' kredietonderzoek uitvoeren die geen invloed heeft op de kredietscore van de klant en die alleen zichtbaar is in uw kredietdossier voor u en Klarna. Klarna deelt uw gegevens wel met kredietbureaus, dus te late betalingen kunnen invloed hebben op uw kredietscore.
Kom ik in aanmerking voor Betaal in 3 delen?
Klarna is een betaalservice van een derde partij en om die reden hebben wij geen invloed op de beslissingen die door deze betaalservice worden gemaakt. Als je niet wordt geaccepteerd door Klarna, kun je rechtstreeks contact met Klarna opnemen, wij kunnen je helaas niet verder helpen. Ga naar hun Klantenservice voor een Live Chat of bel 020 300 50833.
Welke gegevens moet ik verstrekken als ik een aankoop wil doen?
Als je met Klarna wilt betalen, moet je je mobiele telefoonnummer en e-mailadres opgeven. Alle overzichten worden per e-mail verzonden. Het is belangrijk dat je ons de juiste gegevens verstrekt, anders ontvang je de betalingsinformatie niet en kun je te maken krijgen met extra kosten voor te late betaling.
Waarom heb ik geen Betaal in 3 delen aanbod gekregen?
Klarna is een betaalservice van een derde partij en om die reden hebben wij geen invloed op de beslissingen die door deze betaalservice worden gemaakt. Als je niet wordt geaccepteerd door Klarna, kun je rechtstreeks contact met Klarna opnemen, wij kunnen je helaas niet verder helpen. Ga naar hun Klantenservice voor een Live Chat of bel 020 300 50833.
Wat gebeurt er als ik niet betaal voor mijn bestelling?
Als u niet binnen 30 dagen betaalt, worden er extra kosten in rekening gebracht. Om er zeker van te zijn dat u op tijd betaalt, stuurt Klarna drie herinneringen.
Er worden maximaal twee achterstandskosten in rekening gebracht per Betaal Later- bestelling. We brengen geen kosten in rekening als u nog minder dan € 1 moet betalen. Als u na 14 dagen na uw derde herinnering het saldo nog steeds niet hebt betaald, worden uw gegevens verstrekt aan een incassobureau, wat gevolgen kan hebben voor uw kredietstatus.
Kan ik voor de einddatum betalen?
Ja. Ga gewoon naar de Klarna app of log in op Klarna.
Ik heb een factuur ontvangen, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met size? om de status van uw bestelling en levering te controleren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna zodat zij de vervaldatum van je betaling kunnen uitstellen of de bestelling in de wacht kunnen zetten in de Klarna app terwijl je wacht tot dat de bestelling is ontvangen.
Ik heb om een restitutie gevraagd. Hoe wordt mijn geld teruggestort?
Restituties worden teruggestort op de bankpas of creditcard die bij het afrekenen is gebruikt.
Ik heb nog vragen over de betaling, hoe kan ik contact opnemen?
Ga naar de klantenservice voor een live chat of bel 020 300 50833, maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur, zondag gesloten.