• Trending zoekopdrachten
Startpagina > Hulp

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

    FAQ's

    Ik heb een uitnodiging gehad om een enquête van jullie in te vullen? Dat klopt - we doen er meer aan om te begrijpen wat onze klanten van ons vinden en waar we onze diensten kunnen verbeteren.
    Is dit betrouwbaar? Als de enquête e-mail van Size? is, met het e-mailadres feedback@size.co.uk, dan is deze van ons!
    Waarom staat er "Qualtrics"? Qualtrics is het bureau dat we gebruiken om onze enquêtes uit te voeren en de antwoorden die je geeft op te slaan. Je kunt hun privacybeleid hier bekijken.
    We kunnen een btw-factuur leveren voor uw online bestelling wanneer:

    1. De bestelling is afgeleverd
    2. U een geldig btw-nummer heeft
    3. We het btw-nummer kunnen verifiëren
    4. De factuurgegevens van de bestelling overeenkomen met de adresgegevens die aan het btw-nummer zijn gekoppeld

    Als we niet in staat zijn om een van de btw-details te valideren of te koppelen aan de bestelgegevens, kunnen we een verzendnota leveren die dient als aankoopbewijs. Als uw bestelling is gesplitst, zouden we individuele verzendnotities leveren voor elk pakket en de artikelen binnen dat pakket.

    Om een btw-factuur aan te vragen, dient u uw verzoek één voor één in via ons Contactformulier op https://www.sizeofficial.nl/customer-service/contact/.

    We begrijpen dat we mogelijk eerder btw-facturen op verzoek hebben geleverd; echter hebben we ons proces bijgewerkt om zorgvuldigheid te waarborgen voordat we btw-facturen verstrekken.

    Redenen waarom we uw verzoek voor een btw-factuur kunnen afwijzen:

    1. Meerdere verzoeken in één inzending van het formulier 'Neem contact met ons op'
    2. De factuurgegevens van uw bestelling komen niet overeen met de gegevens die zijn gekoppeld aan uw btw-nummer
    3. Als we uw btw-nummer niet kunnen verifiëren
    4. Als uw artikelen zijn terugbetaald

    Als je vragen hebt over hoe wij jouw privacy beschermen, mail ons dan op privacy.support@jdplc.com en een van onze websites bezoekt https://www.sizeofficial.nl/customer-service/privacy/

    Controleer je bezorgdatum.
    Je kunt de geschatte leverdatum vinden in je orderbevestiging.

    Bestellingen worden binnen 2-8 werkdagen geleverd. Levering van maandag t/m vrijdag.

     
    Traceer mijn bestelling
    Controleer de trackinglink die je per mail hebt ontvangen. Houd in gedachten dat het tot 48uur kan duren voor de tracking informatie beschikbaar is.

    Of volg je bestelling hier aan de hand van je ordernummer

    Controleer je gegevens. 
    Log in op je account om te zien of je bezorginformatie en contactgegevens up-to-date zijn. 

    Niet thuis? Contrleer de buren of neem contact op met bezorgdienst aan de hand van de tracking informatie. 

    Neem contact op.
    Is je bestelling na geschatte leverdatum nog niet geleverd, dan adiversen wij contact op te nemen met onze customerservice onder vermelding van je ordernummer.



    Het retourneren van een bestelling of delen daarvan kan binnen 28 dagen na ontvangst. Binnen 28 dagen kan het worden geruild, uitsluitend in de winkel. Heb je gekozen voor PayPal of achteraf betalen met Klarna, dan is het niet mogelijk te retourneren in de winkel.  

    Voor een terugbetaling dien je, de bestelling of delen daarvan binnen de 28 dagen na ontvangst teurg te sturen.

    De kosten voor retourneren bedragen € 6,95.

    Niet in de gelegenheid om langs te winkel te gaan? Maak dan gebruik van ons retourportaal retourneren.sizeofficial.nl
    Om de betalingsopties van Klarna aan te kunnen bieden, zullen we bepaalde aspecten van je persoonlijke gegevens, zoals contact- en bestelgegevens, aan Klarna doorgeven zodat Klarna kan beoordelen of je in aanmerking komt voor hun betalingsoptie.

    Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie uit het privacybeleid van Klarna.

    Klik hier voor het privacybeleid van size?

    Heb je vragen over Klarna? Check dan hier onze volledige FAQ.
    Een groot deel van onze bestellingen komt vanuit de UK en hebben sinds januari een langere levertijd. Dit komt omdat wij en onze bezorgpartners wijzigingen aanbrengen in onze bezorgdiensten om aan het nieuwe douaneproces te voldoen. Wees gerust, wij zullen geen douanekosten doorberekenen en zullen het volledige bedrag dan ook betalen.

    Gebruik de ‘Winkel Zoeken’ functie om alle winkels in Nederland te tonen.

    Loading

    Andere manieren om hulp te krijgen

    DOWNLOAD ONZE APPS

    Shop 24/7 met de size? app! Krijg hiermee toegang tot onze nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen.

    Download uit de App Store Download op Google Play

    Inschrijven nieuwsbrief

    Loading
    Wij accepteren de volgende betaalmethoden
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo iDEAL logo
    Bezoek onze bedrijfspagina   www.jdplc.com Copyright © 2024 size?, Alle rechten voorbehouden
    Loading